AVON - Oční gel s kaviárovým výtažkem

Krásný den, milé čtenářky.

Dnes mám pro vás připravenou recenzi produktu, který je pro mě velmi speciální. Jedná se totiž o oční gel, který jsem do nedávna nikdy předtím nepoužívala. Stydím se, ale s používáním jsem začala skutečně až nyní. Jak ale určitě většina z vás ví, tak by se používání očního gelu nemělo podceňovat a s pravidelným užíváním by se mělo začít už kolem 20 let, kdy začíná kůže v okolí očí ztrácet svou pružnost.

Jako svůj první gel jsem si vybrala Avon z řady planet spa. Přesněji jde o obnovující gel na oční okolí s výtažky z černého kaviáru.
Rozhodující pro mě při výběru gelu byla především vůně, kterou jsem si mohla v katalogu díky testeru očichat. Pokud si vzpomínám, tak cena se běžně pohybuje někde kolem cca 150 Kč, ale prakticky v každém druhém čísle se dá koupit gel za polovinu. Cenově pak vychází stejně jako například oční gel od Cien.

Na balení se píše, že jde o luxusní obnovující gel. Dle mého jediné, co je na gelu luxusní je právě to balení. Kombinace černé a zlaté barvy je skutečně krásná. Jinak obsah gelu je 15 ml, což není sice mnoho, ale vzhledem k množství, které se používá na oční okolí je to až až. Odhaduji, že gel vydrží minimálně půl roku.
Co se týče konzistence, tak ta je překvapivě gelová. Gel je čirý s lehkým zabarvením do fialové barvy. Po nanesení se velmi rychle vstřebává a prakticky nelepí.

Velkou výhodou, kterou jsem zaznamenala prakticky ihned je redukce lehkých otoků a známek únavy. S pravidelným používám se mé oční okolí prozářilo a je celkově jemnější na dotyk.
Gel se velmi dobře snáší s makeupem i s korektorem, což je velké plus, protože obojí kombinuji a používám prakticky denně.



Dalším pozitivem gelu je jeho chladivý účinek, který je velmi příjemný zvlášť tehdy, když jsem unavená a únava je na mých očích znát.

Vzhledem k tomu, že jsem původně vůbec nepočítala s tím, že by tento gel mohl odvádět jakoukoliv práci, tak jsem mile překvapená. Určitě ho doporučím dále, protože za vyzkoušení stojí. Já jsem nejvíce spokojená s tím, že mé oční okolí prozáří a příjemně zchladí. :)

Jaký je váš oblíbený oční gel? :)
Krásný den, 
Veronica



14 komentářů:

  1. O tomto gelu slyším poprvé a vypadá moc pěkně! Každopádně mám dost citlivou pokožku kolem očí a né každý gel/krém mi vyhovuje, ale když tak bych ho nechala mamce.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel u takových produktů nezbývá nic jiného než je vyzkoušet. :) Co sedí jednomu, nemusí sedět druhému.
      Ale sama mám citlivou pleť a vyhovuje mi.

      Vymazat
  2. Vypadá zajímavě :) Moje mamka ho má, ale už ho nějak nepoužívá :/

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje mamka má taky od Avonu, ale s brusinkami pro pleť 40+ :)

      Vymazat
  3. Vypada zajimave, ja ted pouzivam od Nivei a celkem dobry je.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip, protože přestali vyrábět můj oblíbný oční gel, takže hledám náhradu :)))

    Vypadá dobře

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tento produkt som ešte nevidela no vyzerá zaujímavo :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se ti dostane do ruky katalog, pak se určitě podívej na celou řadu s kaviárem. Skvělý je rovněž peeling. :)

      Vymazat
  6. Ja si ted moc oblibila kofeinovy ocni krem Dulcia :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá skvěle, líbí se mi že jsou znát výsledky za velmi krátkou dobu a dobře se snáší s make upem. Já doteď používala Cien z Lidlu který popravdě vůbec není špatný a ještě před tím takový ten roll on od Garnier který mi přišel pěkně naprd protože jsem měla pocit ulepené pokožky což nemám ráda a výsledky také žádné extra.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja ho mam tiez a suhlasim je podla mna super!


    Pozyvam na MEGA giveaway o Niveu, Rimmel a ine. Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  9. Tento typ produktu akútne potrebujem na tie moje vaky pod očami :) Ďakujem za skvelý tip :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika