My Winter wishlist (cosmetics)

Krásný den, milé čtenářky.

Čím víc se blíží Vánoce, tím víc začínám přemýšlet nad tím, co bych si ráda pořídila nového. Do dnešního wishlistu jsem zahrnula produkty z řad dekorativní kosmetiky, které bych si výhledově ráda pořídila (v průběhu zimy).
Můj wishlist zahrnuje celkem osm produktů, tři cenově dostupné a pět produktů z cenově dražší kosmetiky. Na seznamu nevyzkoušených kosmetických produktů mám desítky nejrůznějších vysněných značek, ale letos bych ještě ráda stihla alespoň pár z nich. Ráda bych vyzkoušela The Balm, Zoevu, Mac a BH cosmetic. 

Na mém wishlistu jsou:
1) Paletka tvářenek z ebay. Paletka je již na cestě ke mě domů a v průběhu prosince by měla dorazit. Jsem na ní zvědavá, jelikož recenze na netu byly dobré a pigmentace vypadá velmi slibně.
2) Paletka BH cosmetic - Galaxy chic. Paletky očních stínů této značky se mi vždy líbily svým balením, barevností, variabilitou a hravostí. Galaxy chic je pro mě jako dělaná.
3) Štětce Zoeva. Co víc říct? Elegance, krása a funkčnost...
4) Konturovací paletky z ebay. I tato paletka je již na cestě ke mě domů. Stejně jako na paletku tvářenek, i na tuto se moc těším. Především proto, že žádnou paletku korektorů doma zatím nemám.
5) The Balm. Nejraději bych vyzkoušela všechno, a proto je pro mě ideálním produktem aktuální limitovaná paletka In theBalm of Your Hand.
6) W7 Africa. Na tuto tvářenku koukám na galaxii přání již několik týdnů, nikdy jsem jí ale do košíku nepřihodila. Musím to ještě letos napravit. Vypadá božsky.
7) Mac Ruby Woo a Face and Body foundation. Produkty, které bych od Mac nejraději vyzkoušela a přestala kolem nich pouze neustále chodit.

Abych měla wishlist neustále na očích, přidávám si ho do postranního menu na blogu. Spolu se mnou tak můžete sledovat, které produkty jsem ze seznamu již odškrtla a které tam zatím zůstávají. :)
A jaké kosmetické produkty máte na letošním vánočním seznamu vy? Chtěly by jste vyzkoušet něco z mého seznamu?
Krásný den,
Veronica.

10 komentářů:

  1. Ty Zoeva štětce mám na wishlistu také :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Mně by Veru potěšila paletka od Sleeku Garden of Eden a pak matná rtěnka ze Sephory, kterou jsem viděla u Nikči z ACOS :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z tvého seznamu bych ráda vyzkoušela snad všechno! :) Já se přiznám, že si k Vánocům snad žádný kosmetický produkt nepřeji, ikdyž bych toho chtěla tolik vyzkoušet! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že brzy všechno vyzkouším, Elis. :)
      Víš, k Vánocům si většinou nepřeji nic, protože mám vše. Pokud mi ale někdo chce udělat radost, tak kosmetiika vždycky potěší. :)

      Vymazat
  4. Galaxy chic, rúž i samotné štetec vyzerajú super. Veľmi pekný wishlist.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      BH má úžasné paletky a je těžké vybrat jen jednu.

      Vymazat
  5. Zoeva štětce se mi taky líbí, já mám na letošním vánoční wishlistu řasenku od Benefitu :)

    November Favourites

    OdpovědětVymazat
  6. Tu W7 mám a docela jsem z ní zklamaná, ona má totiž hodně třpytek a ty jsou pak na tváři a nevypadá to dobře. :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika