Saloos bio Karité - konopný balzám & Blogerka roku

Krásný den, milé čtenářky.

Podzim se již ukázal ve své plné síle, a to pro mě osobně znamená zvýšenou pozornost v péči o mojí pleť. Na podzim je má pleť více vysušená a trpí v důsledku změn počasí a teploty. Nejvíce pozornosti pak věnuji péči o obličej a ruce, které přes podzim a zimu potřebují opravdu kvalitně vyživovat.
Dnes bych vám ráda představila svou aktuální péči na obličej, a to konopný balzám značky Saloos bio Karité.
Po tomto velkém 50 ml balení jsem sáhla zejména proto, že značku Saloos mám již z minulosti ozkoušenou a byla jsem s ní spokojená, viz. recenze balzámků. Konopný balzám jsem si vybrala proto, že již druhým rokem používám konopnou řadu od Bione cosmetics, která je úžasná a rozhodně ji můžu doporučit od A do Z.

K čemu je tento balzám vhodný? Konopný balzám se řadí k hojivým a speciálně vyvinutým pomocníkům pro problematickou pokožku, která má sklony k vysoušení. Kombinace hojivého bio konopného oleje lisovaného za studena, bio bambuckého másla a vosků, má antibakteriální, protizánětlivé a regenerační účinky.
Výtažky z konopného oleje jsou výborným pomocníkem pro ty z vás, které trpíte atopickým ekzémem nebo lupénkou. Balzám rovněž napomáhá v boji s popraskanou a vysušenou pokožkou.
Pod víčkem a ochranným víčkem se schovává světle zelená, konzistencí poměrně tuhá a hutná mast (balzám). Ten se krásně nanáší, jelikož se rozehřívá v důsledku teploty vašich rukou. Poté, co se balzám rozehřeje, změní se jeho konzistence na poměrně mastnou.  Na obličeji však velice rychle zasychá a nezanechává žádné mastné otisky. Bohužel jako mínus vnímám vůni, která mi rozhodně není příjemná. Konopné produkty používám již roky, ale tento voní značně odlišně, což bude dáno pravděpodobně tou kombinací s bambuckým máslem. Produkt naštěstí necítím po nanesení na pleť, takže se vlastně nic zásadního neděje.
Toto velké balení jsem si koupila primárně kvůli péči o obličej. Balzám používám každý den, vždy ráno a večer. Během dne ještě používám malé množství na promazání sušších zón v okolí nosu, brady a koutků úst. Při pravidelném používání mi po pár dnech zmizelo popraskání koutků úst a pleť je celkově "napapanější". Pomalu se začínám loučit také s šupinkami pod nosem (respektive nad horním rtem), které se mi pravidelně objevují vždy, když mám pleť vysušenou. 

S produktem jsem opravdu spokojená a jako atopik ho můžu rozhodně doporučit každému, kdo bojuje s popraskanou a vysušenou pokožkou. Uvažuji rovněž o tom, že se v drogerii podívám i po olejích Saloos, které by dle mého mohly být skvělým kombem v kombinaci právě s tímto balzámem.

Jak bojuje se sušší pokožkou v těchto měsících vy? Máte nějaké osvědčené produkty ke kterým se na podzim rády vracíte? Určitě mi dejte v komentářích vědět. :)

MILÉ ČTENÁŘKY, velice ráda bych Vám poděkovala za nominaci mého blogu v soutěži Blogerka roku, kde jsem byla nominována v kategorii Beauty.
Pokud by jste chtěli můj blog podpořit také v hlasování, můžete mi svůj hlas dát na tomto ODKAZU.
MOCKRÁT VÁM DĚKUJI. :)

Krásný den,
Veronika.

8 komentářů:

  1. chvíli jsem ho používala, ale pak mi přestal vyhovovat :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Něco lítá ve vzduchu, nikdy jsem na exémy netrpěla, ale najednou se mi udělaly mezi prsty a já nevím, co s nimi. Už pomalu mizejí díky Bepanthenu, ale hledám i něco "na potom" a tyhle bio karité balzámy jsou můj favorit, jen se ne a ne rozhodnout, který, protože konopný mě neláká. Děkuju za recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každý od Saloos je dobrý, přeci jen většina má bambucké máslo a to je dobré na rozpraskanou kůži a vysušenou pokožku. :)
      Zkus třeba Bione Cosmetics.

      Vymazat
  3. Tenhle balzamek mam ve verzi 100% bambucke maslo a jsem s nim moc spokojena, vuni nema zadnou :) A Saloos olejicek na oblicej pouzivam ted hodne take (Bio argan revital) a je super, zvlast na sussi plet, muzu vrele doporucit, psala jsem o nem i clanek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě vždycky konopné věci hrozně smrdí, každopádně váím, že hodně pomáhají :)

    Adel z adeljulisova.blogspot.cz
    Velká podzimní GIWEAWAY o šperky, peněženku a hodinky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle opravdu nevoní po fialkách. :D
      Ale jiné produkty jiných značek s konopím mi nevadila tak, jako tenhle produkt. Třeba Bione mi vyloženě v konopné verzi vonní.

      Vymazat
  5. Ja som tento balzam mala tiež, ale na mňa bol mastný, absolútne sa mi nevsakoval do pleti a akné som mala stále rovnaké. Ani som ho nedopoužívala a nejaké zbytky som vyhodila.
    Gratulujem k nominácii ;)
    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika