Kosmetické novinky

Krásný den, milé čtenářky.

Dnes jsem si pro vás po delší době připravila kosmetické novinky. Nejedná se o další článek ze série Novinky za měsíc xy, pouze jsem během pár dnů nashromáždila několik novinek, které bych vám ráda představila. Sešlo se mi pár produktů od značek Avon, Balea, Essence a Karin Herzog.
Protože spousta z novinek se ještě objeví v připravovaných článcích, bude ten dnešní pouze o jejich rychlém představení. :) Do budoucna plánuji články např. o své sbírce Avon laků, o dostupných štětců z našich drogerií, nebo také rtěnkový speciál a zaměřeno na tvářenky.

TĚLOVÁ A PLEŤOVÁ KOSMETIKA



























1) Avon Nutra Effects - Active seed complex. Hydratační denní krém s SPF 15.
2) Avon Care - Rich moisture cream.
3) Balea - Tělový olej Jemnost duše.
4) Avon Foot Works - Healthy deodorant foot spray.
5) Avon Naturals Body Care - Hand cream with cacao & lotus flower.
6) Avon Nutra Effects - Ageless advanced (vzoreček).
7) Karin Herzog - Professional
cleansing gel.

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA




























1) Essence Longlasting eyepencil - odstín 19 Hot scorch.
2) Essence Longlasting Nude lipstick - odstín 03 Come naturally.
3) Essence All-in-one BB Cream with SPF 30- odstín Natural.
4) Essence the Gel nail polish - odstín 05 Sweet as candy.
5) Essence Blush up! - odstín 10 Heat wave.
6) Essence XXL Longlasting lipgloss - The Matt v odstínu 07 Silky red.
7) Avon Irresistibly Hexy - Sultry lash mascarav odstínu black.
8) Avon Magic Effects - odstíny Diamond shatter, Fringe a Mineral crush.
9) Essence Eyeshadow brush.
10) Essence Studio nails - Banana file medium.
11) Avon Color Trend lipsticks - v odstínech Pink holiday. Passion a Neon orchid.

Nejvíce se těším, až vám připravím článek o rtěnkách Avon Color Trend. Jsou totiž skvělé. A zvláště ty nové v neonových matných obalech. :)

Jaké novinky přibyly v posledních dnech do vaši kosmetické taštičky nebo na poličku v koupelně? Určitě mi dejte do komentářů vědět, čemu jste podlehly vy. :)
Krásný den,
V.

9 komentářů:

  1. Tak to jsou krásné nákupy, některé z výrobků jsem ulovila taky:-) Na článek o rtěnkách Color Trend se těším:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty laky vypadají kouzelně;) A zaujal mě i Balea olej;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvářenku od essence mám také, ale v tom druhém odstínu, bohužel si myslí, že mi moc nesedí :/ Jinak všechny věci vypadají super. Zajímal by mě tvůj názor na bb cream od essence :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  4. Krém na ruce z Avonu a řasenku z Avonu mám a oba výrobky jsou super :) Tedy mně vyhovují

    OdpovědětVymazat
  5. od Karin Herzog práve skúšam očný krém a tie laky od Avonu sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já Avon laky vyhrála v soutěži a jsou super. Docela i vydrží.

    OdpovědětVymazat
  7. ten bb cream do essence neznasam :D
    inak krásne laky

    OdpovědětVymazat
  8. Jaký je ten tělový olej od Balei? To mě zaujalo...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika