Kiko Make up Milano - Color sphere eyeshadow

Krásný den, milé čtenářky.

V pátek jsem si udělala výlet do Drážďan a při té příležitosti opět zavítala do svého oblíbeného obchodu, a to do Kiko Make up Milano. Stalo se nepsaným pravidlem, že při každé návštěvě Drážďan, navštívím Kiko a koupím si dva laky na nehty. Ani včera tomu nebylo jinak. Tentokrát jsem si ale do košíku přihodila také dva mono oční stíny, které bych vám ráda ukázala. :)

Mono stíny jsem od Kiko už zkoušela a byla jsem s nimi spokojená. Tentokrát jsem ale vybírala z jiné řady, a to z řady Color sphere. Do oka mi padly hned dva odstíny, a to č. 05 a č. 20. Oba stíny využiji na běžné denní líčení - buď spolu, či každý zvlášť. Jak vidíte, odstíny jsou nádherné, ale bohužel lehce prášivé. Naštěstí práší pouze svrchní shimmer, nikoliv samotný stín.
Nemůžu se dočkat, až oba vyzkouším. Myslím, že spolu budou tvořit moc pěknou barevnou kombinaci. No řekněte sami, není odstín č. 20 přímo dělaný na projasnění vnitřní strany víčka? Zrovna tento odstín má podle mého vícero využití - umím si ho představit i jako rozjasňovač. :)
Odstín č. 20 je také velmi zajímavý. Zejména ty zlaté a bronzové částečky pigmentu se mi líbí. Tento stín bude na víčku vypadat pokaždé jinak. Záleží na tom, v jakém množství jednotlivé pigmenty smíchám dohromady. 
Závěrem přidávám fotku swatche a podotýkám, že se jedná pouze o "jedno čárnutí přes ruku". Stíny jsou opravdu velice hezky pigmentované. Řekla bych vyšší kvalita, než jsou ty drogerkové mono stíny. Myslím, že s bází pod oční stíny dokáži z těchto zlatíček dostat ještě více. :)

Cena těchto stínů je 5,90€. Stíny se dají sehnat pouze v kamenné obchodě, jehož nejbližší pobočka je v Drážďanech. Kiko nabízí celkem 30 krásných odstínů řady Color sphere. Závěrem ještě dodám, že gramáž jednoho stínu je 1,8 gramu, což je opravdu dost na jeden mono stín. 
Jediné, co bych vytkla je balení, které mi přijde zbytečně velké a na první pohled příliš bytelné. Na můj vkus až příliš tvrdého plastu.

A jak jsem psala již v úvodu, tak si při každé návštěvě Kika pořizuji i nové laky na nehty. Tentokrát jsem si odvezla dva krásné odstíny, a to č. 336 a 376. Určitě se můžete těšit, že v nejbližší době uvidíte tyto krasavce na blogu. :)

Pokud by jste chtěly vidět s těmito stíny líčení, určitě mi dejte do komentářů vědět. Budu ráda za každý komentář. :)
Také by mě zajímalo, zda máte s touto značkou zkušenosti, nebo se chystáte na její vyzkoušení.

Krásný den,
V.



11 komentářů:

  1. oba tiene vyzerajú úžasné, dúfam že aj ja čoskoro vyskúšam niečo od značky Kiko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odstín 20 se mi líbí o trochu víc a líčení by mě určitě zajímalo :)

    Proč se učit španělsky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) musím se přiznat, že i mě se více líbí odstín 20.

      Vymazat
  3. Kiko miluju! Mám duo stíny, stíny v tužce, laky, rtěnky... Nakoupila jsem si zásobičku ve slevách ve Španělsku. Je to jedna z mála kosmetiky, která opravdu dlouho vydrží, jak stíny (i na upocených letních víčkách), tak laky. Až budu někdy v Drážďanech, taky se půjdu podívat do obchůdku, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že je to i tvá oblíbená značka. :)
      Pokud budeš v Drážďanech, tak Kiko má obchod v prvním patře Centrum Galerie hned na Prager strasse.

      Vymazat
  4. Od značky ešte nič nemám, ale tiene vyzerajú krásne. Určite by som s nimi nejaké líčenie rada videla :) A laky majú úplne dokonalé odtiene :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  5. Wau ty stíny vypadají opravdu krásně :) Určitě udělej nějaký líčící článek :) A laky mají taky krásné barvičky :)

    http://sweetelis.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Uplně miluju Kiko stíny, hlavně ty jejich odstíny, naprostá paráda:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jůů tak ty jsou fantastické, hlavně odstín 05. :)
    Nikdy jsem Kiko nezkoušela a jen tak cestu do Drážďan nemám, ale tak snad jednou..

    OdpovědětVymazat
  8. Zkušenost s Kiko zatím nemám, ale ráda bych měla. :) Snad někdy budou v prodeji i v ČR. Vypadají krásně. Líčící článek určitě uvítám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika