Aussie Miracle Beach Waves - plážové vlny snadno a rychle?

Krásný den, milé čtenářky.

Pokud sledujete můj blog na fcb (pokud ne, dostanete se na něj přes odkaz v pr. menu), pak jste si určitě všimly, že jsem v průběhu týdne zveřejňovala svou aktuální novinku v péči o vlasy. Touto novinkou je Aussie Miracle Beach Waves s výtažkem z australských mořských řas. Zda jsem s přípravkem spokojená se dozvíte v dnešní recenzi. :)

O Aussie již byly napsány desítky článků a většinou žen je značka oblíbená. Aussie nabízí širokou škálu nejrůznějších produktů v péči o vlasy. Ovšem o Beach Waves jsem se při hledání recenzí (před koupí) mnoho nedočetla. Koupila jsem jej tedy trochu s obavami, že mi nesedne a nebude se na mých vlasech chovat tak jak má.
Bohužel tyto obavy se po prvním použití naplnily. Ale nebojte, na BW mám vcelku pozitivní názor, takže určitě dočtěte článek až do konce.

Mé vlasy jsou dlouhé, jemné a poměrně rychle se mi mastní u kořínků. Vlasy mám přirozeně lehounce zvlněné. Myji si je každý den, nehledě na to, zda jsem si ten den vytvořila nějaký pěkný účes či nikoliv. Tím, že mám jemné vlasy, tak mi nevydrží příliš dlouho ani vlny (ať už kulmou, žehličkou, copánky či natáčkami). Proto jsem se těšila, že BW dodá mým vlasům trochu textury a přesně ten ležérně plážový styl - plážové vlny.

BW jsem zkoušela nejprve na mamce, která má vlasy rovněž jemné a texturou podobné těm mým - pouze je má krátké. Mamce BW dodal zejména objem. Vlasy se jí rovněž zkrepatily. Při její délce vlasů se tedy dá říct, že u ní přípravek fungoval a skutečně jí vytvořil jakési lehké plážové vlnky.

Při mé délce vlasů BW nedělá prakticky nic a můžu si vlasy "promáčkávat" sebevíc a žádný zázračný efekt se nedostaví. Žádné zázračné zvlnění se nekoná. Vlasy mám po použití prakticky stejné, ovšem s tím rozdílem, že mi BW dodá objem a texturu. Navíc mám vlasy zafixované jako po použití laku na vlasy.

Pokud bych měla své pocity z Miracle Beach Waves shrnout, pak bych řekla, že přípravek opravdu krásně a příjemně voní. Na vlasech nelepí a ani je neslepuje k sobě. Pokud jej budete stříkat z blízka, budete mít vlasy lehce vlhké. Sprej se poměrně rychle vstřebá. Na vlasech se chová jako lak, takže účes bude rovněž zafixovaný. Nejlepší vlastností je bezesporu dodání objemu. Myslím, že sprej využijí i ty z vás, kterým se vlasy rychle mastí.
Dle mého názoru bych řekla, že tento přípravek bude spíše pro ty z vás, které máte vlasy spíše sušší, nepříliš jemné a možná kratší délky, než po prsa.
Já jej budu využívat spíše jako fixační sprej, který mi dodá objem a vlasy zafixuje. Pro Miracle Beach Waves určitě využití najdu. Jediným velkým mínusem je obtížné rozčesávání. Jednodušší je vlasy spíš umýt, než je rozčesat.

Zklamaná z přípravku nejsem. Nikdo nemůže předem zaručit, že se daný produkt bude chovat stejně na všech typech vlasů. Jsem proto ráda, že Aussie využiji alespoň jinak a nebude mi doma jen tak ležet v koupelně.

Pokud máte zájem přečíst si i jinou recenzi, pak doporučuji tu 100% pozitivní zde na blogu.
Miracle Beach Waves (150 ml) jsem sehnala v akci v DM drogerii za 119,-. Pokud vím, aktuálně platí stejná slevová akce na přípravky Aussie i v drogeriích Rossmann.

Jaké jsou vaše zkušenosti s tímto přípravkem, popř. jinými přípravky Aussie? Máte značku rády?
Budu se těšit na vaše komentáře.
Krásný den,
V.
Zítra, tedy 17. 7 je poslední příležitost zúčastnit se narozeninové GA, pokud máte zájem  klikněte zde.

9 komentářů:

  1. Je to škoda, ale aspoň pro něj najdeš jiné využití. Já se přiznám, od Aussie jsem ještě nikdy nic nezkoušela.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Na tenhle sprej už jsem četla několik recenzí a jednu dobu jsem také uvažovala o jeho koupi, potom jsem se ale někde dočetla, že na uplně rovných a dlouhých vlasech nedělá skoro nic a tak bohužel :( Ale ráda bych vyzkoušela nějaký jiný produkt od této značky :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ho asi neriskovala, pokud máš dlouhé a rovné vlasy :)))

      Vymazat
  3. Zatím do tohoto produktu neplánuju jít, ale momentálně testuju miracle řadu. Musím říci, že podle tisíce spokojených recenzí jsem přímo čekala zázraky, ale šampón od Aussie mi přijde jako normální obyčejný šampón, nic vyjímečného.... Ale kondicionéry ty jsou fakt fajn, tam je rozdíl vidět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že je značka mediálně "profláklá" a to z ní dělat zázračnou vlasovou kosmetiku, kterou ale není. :) Možná jen příliš povyku pro nic. Ale těžko říct, já osobně zkoušela jen kondicionér a tenhle sprej a bohužel mě to tolik neoslovilo. :))

      Vymazat
  4. Já jsem od Aussie zkoušela jen šampon a byl celkem dobrý. Ale tyhle produkty na "plážové vlny" mě nelákají, a proto jsem také byla zvědavá na tvojí recenzi, jaký máš na produkt názor. :) Moc tomu nevěřím a to i u ostatních značek ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš zrovna krásné své vlasy :))
      Jakou řadu šamponů jsi zkoušela?

      Vymazat
  5. Tak to je docela zklamání, těšila jsem, že si to koupím... radši si zkusím umíchat vlastní, prý stačí snad jen voda a mořská sůl. Tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Asi zalezi na vlasech no, mne to udelalo myslim docela znatelne vlny, jako nic extra, ale efekt se mi libi. Tobe to fakt neudelalo skoro nic, skoda:/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika