Recenze Růžové kosmetiky z Bulharska

Krásný den, milé čtenářky.


Na dnešní recenzi jsem se velice těšila již delší dobu. Před pár týdny jsem na blogu Yust by Yourself by Petra vyhrála balíček přírodní Růžové kosmetiky z Bulharska, který jsem se pro vás rozhodla zrecenzovat.
Když se o této kosmetické značce zmiňovala Péťa ve svém článku, byla z počátku trochu v rozpacích z neznámého produktu, nově rozjetého e-shopu a nepříliš reprezentativně vyhlížejících produktů. Každopádně kosmetiku vyzkoušela a byla s ní spokojena. Zprostředkovala jeden z dárkových balíčků svým čtenářkám a já měla to štěstí, že jsem ho mohla vyzkoušet.

Dárková sada je v poloprůhledné růžové krabici (ano, dnes bude na blogu mnoho růžové), ve které byly celkem tři výrobky, a to: Přírodní růžová voda ve spreji, Přírodní růžové tuhé mýdlo a Přírodní růžový krém na ruce.

Na úvod bych ráda napsala pár slov k samotné značce, designu a dostupnosti produktů. 
Růžová kosmetika se dá sehnat buď na oficiálním e-shopu Růžová kosmetika, nebo ji s trochou štěstí seženete u některých z menších prodejců kosmetiky (já na ni narazila např. v Tescu v Rakovníku). Samotný e-shop je přehledný, ceny výrobků jsou více než příznivé a není sebemenší problém se zprostředkováním samotné objednávky. 
Design značky a výrobků je na trochu jiném levelu, než jste možná zvyklé. Nejedná se o žádné nápadité zpracování obalové techniky. Každopádně výrobky rozhodně neurazí. Chápu, že někomu mohou připadat obaly jako z dob dávno minulých, ale mně se celkem líbí a nijak mě neurazily.
K filosofii produktů se toho dá říct opravdu mnoho a historie Růžové kosmetiky je opravdu zajímavá. Rozhodně se na webové stránky podívejte a historii si pročtěte. Věděly jste například, že na výrobu jednoho gramu růžového oleje je zapotřebí 3 - 3,5 kg okvětních lístků růží?
Webové stránky budou pro mnoho z vás jistě důležité, protože na nich naleznete informace o jednotlivých produktech + jejich složení. Produkty totiž nejsou opatřené popiskem v češtině, a tak ty z vás, které neovládají ani angličtinu, ruštinu či bulharštinu, vezmou za vděk právě webem, kde je vše přehledně vypsané. :)

RŮŽOVÁ VODA
Přírodní růžová voda je v lahvičce (230ml) s klasickým rozprašovačem. Balení je opravdu velké a těžko říct, kdy jej dopotřebuji, protože mám pocit, že vůbec neubývá. Každopádně obsah je famózní. Růžová voda má mnohostranné využití a dá se buď na osvěžení pleti, při tonizování pleti (za pomoci vatových tamponků vyčistit pleť) nebo jako tělový sprej. Voda je použitelná jak na tělo, tak na obličej. Skvěle ji využiji hlavně v létě, jelikož je opravdu osvěžující. Složení vody je čistě přírodní, bez jakýchkoliv chemických nebo konzervačních látek. Voda je hypoalergenní a má antibakteriální účinky. Přírodní růžová voda se získává za pomoci destilace okvětních plátků růží odrůdy Rosa Damascena Mill.
KRÉM NA RUCE
Krém na ruce mě velice, velice příjemně překvapil, a to v tom nejlepším světle. Jak už určitě víte, já mám se suchou a popraskanou kůží na rukách problém a velice často zkouším nové, vyživující, zvláčňující, hydratační atd. krémy. Některé mi sednou, jiné ne. Bohužel většina z nich nemá žádný dlouhodobý účinek a po nějaké době se mi kůže na rukách opět zhorší. Každopádně tento krém, je famózní. Je vyrobený bez parabenů. s příměsí růžového oleje, mandlového oleje, glycerinu, měsíčku lékařského a rozmarýnu. Krém je nadupaným pomocníkem v boji se suchou pokožkou. Používám ho denně několikrát a moje ruce si jej nemůžou vynachválit. Krém se velice rychle vstřebá, nelepí a krásně vyživuje. Ruce mám po použití jemnější, hladší a vypnutější. Po pravidelném používání se mi zlepšila i kúžička v okolí nehtů.

TUHÉ MÝDLO
Jedná se o klasické tuhé mýdlo, které určitě všichni znáte. Mám pocit, že dnes už se všude používají pouze tekutá mýdla a tyhle tuhá postupně mizí. Každopádně jsem se celé dětství myla právě pomocí tuhých mýdel, a tak je mám vcelku ráda dodnes. Mýdlo má 100g, takže vydrží poměrně dlouhou dobu. Obsahuje 100% kokosový rostlinný olej, glycerin + výtažek z růží. Mýdlo je bez parabenů. Mýdlo se dá použít nejen na umytí těla, ale také jako peeling na tělo. V mýdle jsou částečky suchých okvětních lístků růží, které v tomto případě slouží jako peelingové částečky. Při styku s vodou mýdlo ihned vzpění a to poměrně hodně (a pěna je lehce růžová!). :)

Úplným závěrem bych ráda dodala, že veškeré produkty jsou hodně voňavé. Samozřejmě voní po růžích a není to žádná chemická parfemace, ale přírodní vůně růžových plátků (stejně jako by jste si přičichly v květinářství). Samozřejmě, že množství plátků růží v jednom produktu je mnohonásobně vyšší, než k květinářství, a tak je i vůně výraznější. Nemám příliš ráda květinové vůně, ale přesto se mi vůně růžové vody zamlouvá.
Před nedávnem se pod článkem o kosmetice Ellie rozběhla diskuze, která se stočila právě k silné parfemaci růží. Nebojte, tyto produkty voní opravdu velice hezky, přirozeně a nijak těžce. Ba právě naopak. :)

Ráda bych do budoucna vyzkoušela další produkty z řad Růžové kosmetiky, a to např. krémy na pleť. Vám rozhodně kosmetiku doporučuji, a to především krém na ruce a pleťovou vodu. Ideální kombinace na léto.
Znáte a máte zkušenosti s Růžovou kosmetikou z Bulharska? Určitě mi dejte do komentářů vědět. :)
Krásný den, 
V.


8 komentářů:

  1. Koukala jsem na eshop a tam je opravdu hooodně růžově :D Růži většinou moc nemusím, přijde mi (při chemické parfemaci) taková hodně babičkovská, na první pohled by mě asi nezaujal ani dizajn, který je, jak sama říkáš, takový z minulého století. Prostě to vypadá jako něco, co bych našla u babičky. Ale recenzí jsi mě maximálně přesvědčila o tom, že je to skvělá kosmetika. Oceňuji přírodní složení, krém na ruce vypadá jako něco, co budu na zimu potřebovat :) Super recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravdou je, že já na obalovou techniku a celkově propagaci dám. Každopádně produkt mě přesvědčil o tom, že obrázek na etiketě není důležitý, když obsah plní přesně to, co má. Takže když přivřu oči, tak je té růžové o něco méně, ale pořád stejně kvalitní. :)
      Rozhodně nějaký produkt vyzkoušej, věřím tomu, že za to stojí i další produkty z nabídky. Mě např. oslovily ty krémy na pleť.
      A děkuji za pochvalu recenze. :)

      Vymazat
  2. Tato kosmetika vypadá opravdu zajímavě :) A obaly jsou celkem fajn podle mě, nic hrozného :)

    http://sweetelis.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neurazí, ani nenadchnou. Zlatá střední cesta. :)
      Obsah je na jedničku, tak mu to odpustím.

      Vymazat
  3. Tak to jsi vyhrála parádní výhru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem měla radost. První výhra a hned taková parádní dárková sada. :)

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že ti kosmetika sedla! Aspoň vidím, že se výhra dostala do dobrých rukou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky. Prave testuji pletove kremy, ocni krem a balzam na rty...jiz brzy na blogu ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika