Dermacol 16H Lip Colour (srovnání odstínů č. 1 a 3)

Krásný den, milé čtenářky.

Před několika týdny jsem si pořídila svou první Dermacol 16H Lip Colour v odstínu č. 3. Na blogu jsem vás s recenzí této krásky již seznámila, a byla to bomba! Viz. odkaz na článek ZDE. Před pár dny jsem pořídila trojce dvojčátko, aby jí nebylo smutno, a to v odstínu č. 1. Takže jak dobře tušíte, dnešní článek bude právě o tomto růžovém slaďouškovi.

Jak určitě už 90% z vás ví, Dermacol přišel v zimě na trh s touto revoluční novinkou, u které nám slibuje následující:

- Nádherné intenzivní barvy vytváří dokonalý vzhled rtů po celý den nošení.
- Průlomová textura s vysokou pigmentací barvy na rty je rychleschnoucí a výborně kryje.
- Výběr z nádherných devíti odstínů. 
- Ultra lesk & jemná péče v krémové fázi díky obsahu přírodních vysoce kvalitních olejů, včelích vosků a vitamínu E zabraňuje vysušování a rty hydratuje, zvláčňuje, dodá jim svůdný lesk a plnost.
- Vydrží na rtech neuvěřitelných 16 hodin!





Pokud jste si pročetly mou předcházející recenzi odstínu č. 3, tak víte, že recenze byla na 127% (má absolutní hranice nadšenosti) pozitivní.
Odstín č. 1 si v porovnání s č. 3 vedl dobře na 100% (absolutní hranice nadšenosti normálních lidí). 
Odstín č. 1 (růžový), č. 3 (červený)

Lip colour má tvar klasického lesku na rty, který má dva konce. Pod barevným se skrývá barva na rty (krok 1) a pod bílým se skrývá ochranný lesk a péče (krok 2). Barva se nanáší pomocí klasického pěnové aplikátoru. 
Lip Colour je více permanentní barvou, než dlouhotrvající. Po nanesení a zaschnutí se barva nehne ani o půl centimetru. (Chápu, že se všechny odstíny nechovají stejně, ale č. 1 a 3 ano). Velice oceňuji to, že se barva neslévá a zůstane přesně tam, kde má. Tedy na rtech, nikoliv mimo kontury. 

Na rtech se nevytváří žádný filtr, ani nevzhledné mapky, které by vznikly v důsledku rychlejšího zasychání. Barva se dá perfektně rovnoměrně nanést.  Ovšem na rozdíl od odstínu č. 3, tento sytě růžový trochu zaostává ve výdrži za svým dvojčátkem. 

Zátěžový test, který jsem prováděla byl srovnatelný s předchozím, ale bohužel barva se začala cca po 6 hodinách lehce drolit a opadávat. Bylo tedy nutné si během dne rty minimálně 2x překontrolovat a trochu poupravit. Při recenzi č. 3 jsem se vyjádřila těmito slovy: "Poté co barva zaschne, přichází ta božská část, kdy máte pocit, jako když na vašich rtech vůbec žádná rtěnka, lesk, balzám, prostě nic není. Po nanesení mám pocit, že jsou mé rty čisté, bez jakéhokoliv zásahu. Necítím žádné pnutí, či stahování. Nevnímám ani to, jestli se mi rty během dne vysušují více, než obvykle. Necítím žádnou chuť, ani parfemaci. Nevnímám, jestli se mi rtěnka slila a zůstali mi po ní jen nevzhledné kontury. Nemám potřebu cokoliv kontrolovat. Není totiž důvod cokoliv kontrolovat. Rty jsou jedním slovem perfektní!" U odstínu č. 1 to neplatí. Tady jsem měla po pár hodinách přesně opačný problém a sama jsem pocítila na rtech lehké pnutí, které hlásalo nepříjemné drolení barvy. Každopádně po upravení a opětovném nanesení barvy + péče, bylo vše opět v nejlepším pořádku.

Tak jako tak, jsou Dermacol 16H Lip Colour úžasným produktem na rty, který je rozhodně revoluční záležitostí v našich drogeriích. Bohužel je škoda, že ne každý odstín se na rtech chová stejně. Nejmenší výdrž mají odstíny se shimmerem např. č. 5 a 9. Lépe jsou na tom odstíny č. 2, 6, 7. A v řadě vyhrávají rozhodně č. 1, 3, 4. Stejně jako jiné odstíny, i tento se hůře odličuje (určitě si každá najde vyhovující micelárku, nebo odličovač).
I přesto, že odstín č. 1 nevydrží na rtech celých 16 hodin, je to rozhodně záležitost, kterou by si měla pořídit každá slečna, která chce pěknou rtěnku na běžné denní líčení. Barvička je to opravdu nádherná, sytá a krásně teplá. A sluší jak bledulkám, tak i slečnám s výraznými brýlemi (viz. moje foto). A upřímně, kolik z vás potřebuje mít rtěnku na rtech 16 hodin denně? :) I kdyby vydržel každý kousek z této řady pouhých 6 hodin, byl by to naprostý úspěch, protože tohle rozhodně není běžná výdrž jakýchkoliv rtěnek (ani longlasting).




Takže i přes nižší výdrž musím zvednou oba palce nahoru a rozhodně doporučit. Určitě vás také potěší, že aktuálně probíhá v DM drogerii akce, kdy každou 16H seženete za 189,- mimo 229,-. V minulém článku mi některé z vás psaly, že jsou barvy příliš drahé. Ano, možná máte pravdu, ale přeci jen z oněch 9 nabízených odstínů se dají prakticky všechny využít na každodenní líčení. A protože se jedná o kvalitní produkt, tak je cena zanedbatelná.

Máte doma některou 16H? Jaké jsou vaše zkušenosti? Jste spíš zastánci dlouhotrvajících barev, nebo dáváte přednost klasické rtěnce? 
Já jsem stále zastáncem klasických rtěnek, ale přesto mě řada 16H Lip Colour oslovila a líbí se mi. :)
Krásný den,
V.

12 komentářů:

  1. Mám 1, 4 a 8 a jsem spokojená :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/gelove-linky-od-astoru.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na odstín 8 jsem koukala a určitě bude dalším, který ke mě poputuje. :)

      Vymazat
  2. Já mám doma jedničku a jsem moc spokojená :)
    www.life-babylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné odstíny, hlavně Ti sluší! :) Zkušenost nemám a upřímně mě ani nelákají

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné odstíny, ten červený je boží :) asi do nich také půjdu :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím sbírám informace od bloggerek o tom, jaký který odstín je, a pak vyberu ten nejlepší, protože mě tyhle tekuté rtěnky lákají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správný přístup! Doufám, že jsi zatím nasbírala pozitiva a půjdeš do nich :)

      Vymazat
  6. dost mě tato novinka láká, určitě budu muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neváhej a určitě některý odstín vyzkoušej, a nebo zkus tyhle Lip colour od Rimmelu. :)

      Vymazat
  7. Upřímně, ze začátku mě vůbec nelákaly, ale postupem času po nich začínám pokukovat... hmmm, asi si nějaký pořídím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika