NOTD: Kiko Make up Milano - 374 Pearly chocolate noire

Krásný den, milé čtenářky.
Po delší době jsem si připravila NOTD s mou oblíbenou značkou, kterou je Kiko Make up Milano.

Dnes jsem sáhla po laku, který je to opravdu nádherný. Jde o krásný čokoládový odstín se zlatým shimmerem, který se jmenuje 374 Pearly chocolate noire. Celkem je k dostání nail lacquer ve 145 odstínech, a z toho je jich několik určeno na francouzskou manikůru. Všechny barvičky jsou nádherné a rozmanité. Na výběr je z metalických, glytrových, lesklých, matných aj. laků, takže si vybere opravdu každý. 
Jde o laky se zpevňovačem, které zároveň posilují nehet a vyživují ho (látka Citral). Lak je poměrně rychleschnoucí. Já nanášela ve dvou vrstvách, i když první byla dostačující. Krytí je velmi dobré a pigmentace je silná díky speciální pryskyřici, kterou lak obsahuje. Jakmile lak zaschne, vytvoří se elastická vrstva, která krásně drží a skvěle vypadá.

Lak se nedrolí, necuckuje a netvoří bublinky. Vyhovuje mi štěteček, který je plochý, užší, delší a má husté štětiny. Rovnoměrně nanáší barvu. 
Výdrž laku je velice dobrá, vydrží na nehtech cca týden, aniž by se odloupal, poškrábal nebo jinak nevzhledně poškodil. Týdenní výdrž považuji za dostačující. Po odloupnutí laku není třeba celý nehet odlakovat, kolikrát stačí zamaskovat pouze chybějící místečko. Lak se také velice dobře odlakovává, aniž by zanechal nehet nebo okolí nehtu zašpiněné, či obarvené.


Jsem nadšená zejména krásnou barvičkou, kterou doteď neumím přesně specifikovat. Z určitého úhlu vypadá barva jako čokoláda, z jiného zase jako tmavě bronzová a na určitém světle hází úžasné zlaté kovové odlesky. Nelze ji nemilovat. Úžasná barva nejen na podzim.
Líbí se mi vlastnosti laku a zvedám oba palce nahoru za výdrž a kvalitu.
Pokud sháníte rychleschnoucí lak, který má skvělé krytí, je odolný, barevně rozmanitý, pak určitě sáhněte právě po Kiko nail lacquer. 
Bohužel tyto laky nejsou k dostání v České Republice a nejblíže na ně můžete narazit v Německu, např. v Drážďanech (Cena laků je různá, tyto lacquer stojí kolem 4€).

Pokud i vy milujete laky Kiko, určitě mi dejte do komentářů vědět, jaký odstín je vaším favoritem.
Krásný den,
V.

6 komentářů:

  1. Vypadá hezky, i výdrž je super, jen cestu do Německa nemám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu krásná barvička :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná barva :) Momentálně lakuji jarními odstíny :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte som o tejto značke nepočula, ale teraz ju určite pozháňam :) Spravila si úžasnú recenziu :) Je navyše super, že obsahuje zpevňovač. Nemám až také odolné nechty ako by som chcela, takže toto sa mi zdá veľmi praktické :)
    Krásny týždeň! :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásný lak <3
    máš super blog, hned musím followat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Koupila jsem si dva v Miláně a musím říct, že nemají chybu :) Jinak cena laků tam byla 1,90€, což je super :) Lituju, že jsem si přivezla jen dva :-/

    http://thebestfashionnails.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika