Spring unboxing / Haul - e.l.f. cosmetics

Krásný den, milé čtenářky.
Vítám vás u...

Dnes jsem si pro vás připravila unboxing kosmetiky e.l.f. (eyes.lips.face), kterou určitě většina z vás důvěrně zná. Dlouhou dobu jsem nechtěla z e-shopu elfu nic objednávat, ale před nedávnem se mi naskytla příležitost, a tak jsem si vyhlédla pár položek, které bych vám dnes chtěla v rychlosti představit.

ZLEVA => DOPRAVA
1) Essentials Třpytivé multifunkční líčidlo v tubě - odstín Golden peach
2) Essentials Rozjasňující tuhý pudr - odstín Ivory
3) Essentials Tekuté oční linky - odstín Black
4) Essentials Bezbarvá řasenka na řasy a obočí - odstín Crystal
5) Essentials Báze pod oční stíny - odstín Champagne
6) Essentials Multiifunkční líčidlo v tyčince - odstín Golden peach / Krycí krém v tyčince - odstín Ivory

Dlouho předlouho jsem se rozhodovala, zda si nějakou elfí paletku objednám. Pokaždé mě odradily recenze, které byly sice vesměs pozitivní, ale nechtěla jsem se spokojit s tím, že z paletky o X stínech, bude pouze polovina dobře pigmentovaná. Před nedávnem přišel elf s řadou GEO paletek, na které byly velice kladné recenze, a tak jsem si vybrala tuto - Studio Geo 96.

Další položkou pak byly basic štětce na oči, které jsem chtěla taktéž vyzkoušet už nějakou dobu.
ZLEVA => DOPRAVA
1) Essentials Štětec na oční stíny základní
2) Essentials Štětec na rty konturovací - Defining
3) Essentials Eye crease brush
4) Essentials Štětec na oční stíny šikmý
5) Essentials Štětec na oční linky

Přesto, že se jedná o můj úplně první nákup e.l.f. kosmetiky, můžu vám prozradit, že se mé obavy ohledně kvality, zcela rozplynuly. 
Obecně nejsem příznivcem nákupu kosmetiky přes internet. Nemám s tím problém, pokud jde o zavedenou značku, kterou mám možnost vyzkoušet "na živo", a později ji objednat i přes eshop, pokud v obchodě váhám. U e.l.f. toto neplatí. V ČR žádný kamenný obchod není, a proto mi trvalo téměř dva roky, než jsem se pochlapila a odhodlala se vyzkoušet něco nového.

Zda u mě tato značka zabodovala, to se dozvíte během dubna, kdy budu postupně přicházet s recenzemi jednotlivých produktů. Obzvláště se těším na líčení s Geo paletkou, kterou jsem si zamilovala.
Byla bych velice ráda, kdyby jste mi daly do komentářů vědět, zda by vás zajímala hromadná recenze všech produktů, nebo pouze některý z nich.
Máte rády značku Eyes.Lips.Face?

Přeji vám krásný zbytek dne,
V.



14 komentářů:

  1. O Elfu som ešte nič neskúšala, ale paletka vyzerá originálne :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Abych se přiznala na tuhle značku nemám ani pozitivní ani negativní názor. Některé produkty jsou celkem fajn a jiné mi přijdou jako propadáky, báze pod oční stíny mi přijde že nějak extra výdrži stínů nepomáhá. Štětce na oči, které od elfu má jsou celkem dobré ale štětiny na štetci na tvář jsou přímo příšerné. Těším se na recenzi paletky, také jsem uvažovala o její koupi.

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ta moje báze mi taky nepřijde nic moc. Ale mně se zatím nepodařilo narazit na nějakou, která by mi sedla. :) Ale ty štětce jsou za tu cenu fajn. Rozhodně mají lepší chlup, než třeba ebelin z DM. :)
      Recenze paletky bude. Děkuju za komentář :)

      Vymazat
  3. Z jejich stránek jsem ještě nic nekupovala, nejvíce mě zaujala ta paletka. A určitě sem dej recenze na všechny produkty. Docela mě i zaujal rozjasňující tuhý pudr. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře :) Recenze bude na všechny produkty :)

      Vymazat
    2. Ta paletka vypadá suprově :) Určitě se těším na recenze , protože o elfu taky uvažuju .

      http://everydayhappinessbykamila.blogspot.cz/

      Vymazat
    3. :) Zrecenzuji tedy všechny produkty.

      Vymazat
  4. Já mám elf ráda, na jejich bázi pod oční stíny nedám dopustit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a mně ta báze zrovna nesedla. Přišla mi celkem vyschlá :(

      Vymazat
  5. Se znackou zkusenost jeste nemam, takze se na recenze moc tesim :-) A paletka vypada moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za reakci. :) Vypadá to, že paletka vás zajímá nejvíc. Na recenzi se můžete těšit.

      Vymazat
  6. Ahoj, také se těším na recenze. O Elfu jsem si nějak ještě neudělala vlastní obrázek, ale jsem nedůvěřivá, mám většinou s hodně levnou kosmetikou špatné zkušenosti, tak jsem zvědavá. :)
    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně ono. Celé ty 2 roky jsem si říkala, že celá koncepce designu elfu, mi až moc připomíná levnou "čínskou" kosmetiku. A právě ty obaly a balení mě vždycky odrazovaly. Ale nakonec to není vůbec špatné, víc v recenzi již brzy. :)

      Vymazat
  7. Od Elfu mám jenom tvářenku, bronzer a štětec. Se vším jsem poměrně dost spokojená. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika