TAG: My lipstick collection & swatches

Krásnou neděli, milé čtenářky.
Dnes jsem si pro vás připravila TAG: My lipstick collection. Na tento článek jsem se chystala poměrně dlouhou dobu, a proto mám velkou radost, že se s vámi můžu podělit o mou malou vášeň, kterou jsou právě rtěnky.

Vím, že v porovnání s jinými blogerkami je má sbírka opravdu nepatrná, ale jak se říká, na kvantitě nezáleží.
Tak jdeme na to. :)

1) Kolik vlastníš rtěnek?
Dohromady vlastním 30 rtěnek. Rtěnek ve stojánku je 24 + 3 od Essence a 3, které nemám u sebe doma, ale u rodičů. V mojí sbírce je ještě několik lesků, balzámu a lip color.
1. řada nahoře: Miss Sporty, P2
2. řada: Kiko, Gabriella Salvete, MUA
3. řada: Rimmel, Maybelline, Astor
4. řada: Rimmel, Dermacol, Manhattan, Catrice, Sleek
dále Essence, Sephora, Alverde a Tony Moly

2) První rtěnka, kterou sis koupila?
Na svou první rtěnku si přesně pamatuji. První, kterou jsem si já sama koupila, byla Dermacol long lasting v odstínu 07. Tehdy jsem hledala tu svou jedinou a božskou red classic, a nakonec si domů odnesla tuto krásku.

3) Rtěnka, kterou nejvíc nosíš? 
Vzhledem k tomu, že nosím rtěnku 5 dní v týdnu a pokaždé je střídám, nemám pouze jednu favoritku, ale hned několik. V únoru jsem nejvíce nosila celkem 5 různých rtěnek, a to:
- P2 Pure color v odstínu 087 Baker Street a Sheer glam v odstínu 049 Sweet Call
- Rimmel Kate v odstínu 107
- Kiko Velvet matte v odstínu 613 Pink Carnation
- Astor v odstínu 435 Astor Paris
- Essence v odstínu 09 Wear Berries!

4) Oblíbená značka rtěnek?
Pokud bych to měla hodnotit dle množství, pak jsou to rtěnky Rimmel a světe div se...Miss sporty. Ovšem mojí nejmilejší značkou jsou rtěnky Kiko cosmetics, které mám sice pouze 2, ale nedám na ně dopustit.

5)Nejnovější rtěnka?
Tak nejnovější rtěnka mi teprve během pár dnů dorazí. Bude to rtěnka od Avonu Ultra color absolute v odstínu Radian Raisin. Tím se moje sbírka rozroste na 31 kousků a já možná dospěji do fáze, kdy si řeknu, že už jich mám dost.

6) Nejbláznivější rtěnka? 
Žádná není bláznivá, žádná není extravagantní, každou nosím a miluji. Pokud bych ale měla vybrat, pak by to byla Sleek matte v odstínu 781 Amped.


7) Je nějaká rtěnka, kterou by sis koupila víckrát?
Za mě by to rozhodně byly rtěnky Miss sporty, které mám velice ráda. Určitě bych si znovu koupila Pink Carnation od Kiko a v neposlední řadě bych znovu sáhla po Rimmel Kate v odstínu 03. 

8) Nejlevnější rtěnka? 
Nejlevnějšími rtěnkami jsou v mé sbírce Essence a Miss sporty. Obecně mám radši Miss sporty, mám celkem 4 rtěnky této značky a nemůžu si je vynachválit. 


9) Obaly rtěnek, které se ti líbí nejvíce? 
Kiko Velvet matte - ten obal je prostě luxusní!

10) Nejméně používaná rtěnka?
Nejméně používané rtěnky mám celkem 3 (dvě z nich jsem dostala). Jsou to Catrice Ultimate v odstínu 260 It is A Matt World a Gabriella Salvete Dolcezza v odstínu 09 Arancio dolce a Albacio v odstínu 06 Principessa.

11) Oblíbený finish? 
Za mě rozhodně matný. :) Sice mám hodně suché rty, ale není nic krásnějšího, než matná rtěnka. Velkou část mé sbírky tvoří i rtěnky s leskem, nebo lehkým shimmerem. 


12) Používáš lesky a balzámy na rty? 
Lesky na rty nemám ráda. Mám pouze dva, a to Alverde v odstínu 26 Vintage red a lesk od Sephory v odstínu 36 Raspberry ice. Balzámy na rty občas používám. Stejně jako všechny blogerky, používám Baby Lips od Maybelline a dále balzám od Tony Moly a Essence.

Milé čtenářky, určitě mi dejte do komentářů vědět, jaká je vaše oblíbená značka, rtěnka a jaký preferujete finish. :)

Přeji vám krásný zbytek dne.
V.

PS: Milé čtenářky, ráda bych vás v závěru článku upozornila na probíhající giveaway, která probíhá na food blogu  Corcolum - tak neváhejte a zapojte se. :)


3 komentáře:

  1. Fajn článek, mimochodem jsi hrozně krásná :) Stala jsem se tvojí čtenářkou ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to moc děkuji za kompliment a za odebírání. :)))

      Vymazat
    2. To je ale pěkná sbírka rtěnek :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika