Flormar Quattro Eyeshadow Palette

Krásné odpoledne. 
Dnes přicházím s velmi krátkým a rychlým postem. 
Ráda bych napsala pár slov o mém novém podzimním objevu, a to paletce quattro od Flormaru v odstínu P41.
Nikdy jsem si zvlášť na značku Flormar nepotrpěla. Znala jsem pouze jejich laky na nehty a s těmi jsem byla vesměs spokojená. 
Mám s Flormarem obecně stejný problém jako se značkou She-stylezone, a tím je design a nepraktické provedení jejich produktů.
Když pominu to, že zrovna tato paletka je sama o sobě opravdu dost veliká, tak díky plastikovému obalu v růžové barvě (který je od pohledu až příliš dětský), mám prostě pocit, že držím v rukou malovátka pro holčičky, co si ve věku 8 let hrají na princezny s barvičkami na jedno použití. 
Balení je jednoduše ošklivé a oba palce za něj dávám dolů. Navíc se opravdu těžko otevírá a praktičnost kulatého balení je téměř nulová (oceníte pouze v případě, že se nechcete dostat dovnitř). :D
Tím končí negativní kritika a v rychlosti se přesouvám k tomu hlavnímu a tím je zejména pigmentace a výdrž.
Stíny mají krásné podzimní odstíny, které se mi moc líbí. 
Paletka je to matná, bez jakéhokoliv shimmeru, což mě také těší. Nejvíce oceňuji to, že jednotlivé kaslíky se stínem jsou opravdu velké, a tudíž stíny vydrží dost dlouho. 
Pigmentace u oranžového, zeleného a hnědého stínu je velice dobrá, a to co vidíte v paletce opravdu nanesete na víčko. Se žlutým stínem mám problém - je až příliš nevýrazný a je potřeba nanést několik vrstev. Každopádně já jsem po této paletce sáhla jen a jen kvůli zelenému a hnědému stínu, které se mi moc líbí a vím, že je využiji. 
Takže s pigmentací jsem spokojená. V posledních dnech nepoužívám primer, a přesto stíny na víčku vydrží celý den bez pohnutí a se stejným finishem.
Trochu se práší (aby ne, nejsou zapečené), ale pokud si oklepáte štětec před nanesením, je to ten nejmenší problém. 

Závěrem bych ještě mohla dodat, že tato paletka je k dostání celkem v 6 barevných variantách, z nich některé jsou jako dělané např. na kouřové líčení.
Cena této paletky je cca 100,- a je k dostání např. v Teta drogerie.

O paletce se toho ví říct nedá. Snad jen to, že s těmito barvičkami bude radost si na podzim pohrávat. Možná není paletka úplně multifunkční - neumím si představit, že bych např. oranžový stín použila jinam než na víčko. Každopádněmožnýcg variant a kombinací líčení s touto paletkou od Flormaru existuje nepřeberné množství.

Během týdne bych ještě ráda stihla dodat ilustrační foto podzimního líčení s touto paletkou. 
Přeji krásný zbytek dne. :)


2 komentáře:

  1. Pořád jsem si říkala, že Flormar nikdo moc nerecenzuje, tak tohle čtu ráda. Zní to celkem slibně, je ale pravda, že obaly se mi taky moc nelíbí (ačkoliv S-he je podstatně horší, na to už se ani nedívám, jak se mi to nelíbí. :D).
    No, mrknu, jaké jsou další barevné kombinace. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Sama jsem hledala recenze téhle paletky na netu a narazila jsem na ně až na německých blozích.
      A s She-s máš pravdu :D jako Lego pěkný, jako kosmetika katastrofa.
      Určitě se po dalších variantách mrkni :) krásný je třeba P42 nebo P46 :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika