Reviews - Manhattan X-treme last & shine lipstick

Olá slečny. :)
Dnes tu mám pro vás druhou recenzi, vztahující se k mému nedávnému nákupu v Drážďanech. Opět se jedná o rtěnku a tentokrát se od značky Kiko přesouvám ke značce Manhattan a představuji vám X-treme last & shine. 
























Rtěnka je z kolekce dlouhotrvajících, krémových a lesklých rtěnek, které jsou k dostání v 15 různých odstínech. Škála odstínů je poměrně pestrá a zahrnuje krásné barvičky. Mně do oka padl odstín 33N, který je žvýkačkově oranžový a neuvěřitelně slaďoučký - doslova k sežrání. :)

Rtěnka má klasický výsuvný obal. Design se mi líbí - je černý, lesklý a na spodní části je napsáno Manhattan spolu s logem (v stříbrné barvě). Líbí se mi i tvar samotné náplně. Jak je vidět na fotce, rtěnka nemá klasický špičatý zobáček, ale zkosené hrany, což je na aplikování stejně šikovné. :)

Co se odstínu týče, je oranžový - teplý. Nepřijde mi, že by tento odstín měl v sobě jiný podtón - mluvit se dá pouze o shimmeru, který je na první pohled nepatrný, ale na rtech jde lesk dobře vidět. Z této kolekce se mi líbilo více odstínů např. 54P nebo 54V, takže pokud máte Manhattan také rádi, určitě se na tyto odstíny mrkněte. :)

Konzistence rtěnky je opravdu hodně krémová. Rtěnka je hydratační a má i poměrně velkou výdrž - samozřejmě nevydrží půlku dne, ale 3 hodinky bez problémů. Opět před nanesením používám jako první ochranný balzám a pak teprve rtěnku - rozdíl je u mě viditelný. Bez balzámu jako podkladu, mám po chvíli kontury rtů vyschlé - rtěnka hydratuje báječně ale ne po celé ploše rtů. S balzámem se toho bát nemusím. Na rtech se neslévá do čárek a krásně se vpije. :)

Když jsem ji zkoušela v drogerii, hned jsem si říkala, že odstín vypadá jak dětská žvýkačka...a taky tak vonní! Vonní krásně, i když na můj vkus až moc sladce.

Opět bych zvedla oba palce nahoru. :-) Jsem spokojená a asi bych nenašla nic s čím bych byla nespokojená. Hledala jsem rtěnku, která bude do oranžova a našla jsem přesně takovou, jakou jsem si představovala. Navíc splní to, co od rtěnky očekávám, a to na jedničku.
Při další příležitosti určitě přikoupím odstín 54P a V, protože čím déle na ně na webu koukám, tím víc je chci. :D

Během zítřka přidám fotku rtěnky na rtech. Už je venku poměrně tma a to nejsou ideální podmínky na focení. :)

Pokud máte se rtěnkami, či balzámy Manhattan zkušenosti, určitě mi dejte do komentářů vědět. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika