Reviews - Kiko Smart Lipstick

Olá, slečny. :)
Dnes je venku krásné počasí, a tak jsem dostala chuť podělit se s vámi o recenzi jednoho z Kiko produktů, které jsem si přivezla z Německa. Tím produktem je rtěnka Kiko Smart lipstick, kterou jsem chtěla hrozně dlouhou dobu a teď jsem konečně měla možnost si ji koupit a vyzkoušet.

























Rtěnka je z kolekce lesklých, hydratačních rtěnek, které jsou k dostání ve 30 různých odstínech. Každý odstín se trochu liší, některý je více lesklý, jiný více krémový a jiný má zase sametovější texturu.
Jak už je z názvu rtěnky patrné, jedná se o opravdu chytrou krásku, která toho dokáže víc, než vykouzlit neodolatelný úsměv.

Rtěnka je zabalená v papírové krabičce, což je pro Kiko typické. Samotný obal rtěnky je klasický výsuvný - pouzdro je černé a matné (zanechává otisky rukou). Matný design považuji za mínus, mně osobně se nelíbí otisky prstů, které pokaždé zanechám, když vezmu rtěnku do rukou - více se mi líbí design např. Kiko Velvet mat lipstick.

Odstín je opravdu zvláštní. Na první pohled jde o krásnou fialovou barvičku s kapkou růžového podtónu. Barva působí studeně, což podtrhuje i stříbrný shimmer, který v sobě má. Jedná se o odstín 922, který se jmenuje Burnt red. Pokud se ale rtěnka nanese na rty, fialová jako kouzlem zmizí a primární barvičkou se stává růžová. Popsat tuto rtěnku je poměrně těžké, protože je jako chameleon - to co vyzkoušíte na ruce, nikdy na rtech mít nebudete. Odstín je však nádherný! :-)

Konzistence rtěnky je hodně krémová. Jde o hydratační, lesklou rtěnku, a tak se to od ní očekává. Před použitím nanáším první balzám na rty, a to buď svůj kokosový od YR nebo Sun Dance. Je to lepší, i když je rtěnka hydratační, mám bez balzámu jako podkladu pocit, že po pár hodinách se mi začnou na rtech tvořit šupinky. Díky krémové konzistenci, se rtěnka krásně nanáší a pro získání odpovídající intenzity barvy, stačí nanést ve dvou vrstvách.
Bohužel je třeba nosit ji všude sebou, protože po několika hodinách (u mě po 3h) se barva vytrácí a zůstávají pouze kontury - takže vytáhnout z kabelky a nanést znovu. :) Ty tři hodinky jsou odpovídající doba výdrže, kdy se nemusíte bát jíst ani pít - mně bez opětovného použití na rtech déle nevydržela.

Musím dodat, že rtěnka moc příjemně vonní. Vonní nejen uzavřená v obale, ale vonní i na rtech. Nedokážu vůni s ničím srovnat, ale jsem za ni rozhodně ráda. :)

Úplným závěrem nezbývá nic jiného, než zvednout oba palce nahoru a říct: jsem maximálně spokojená! :)
Na této rtěnce se mi líbí snad vše, kromě obalu. Byla jsem nadšená širokým výběrem odstínů a jsem spokojená s tím, co jsem si vybrala. Líbí se mi, že jde o lesklou rtěnku, která krásně hydratuje, vonní a poměrně dlouhou dobu vydrží - přesně ta mi ve sbírce chyběla. Navíc jsem si vybrala odstín, který pro mě není vůbec typický, a to je pro mě velká změna. Nelituji a při příští příležitosti půjdu do dalších Kiko rtěnek. Už delší dobu si brousím zuby právě na Velvet mat lipstick. :)

























Pokud si i vy nechcete nechat ujít Kiko rtěnky, pak nepřehlédněte kolekci Smart lipstick, protože stojí rozhodně za to. :)
A co vy? Máte s touto rtěnkou, potažmo jinými Kiko rtěnkami zkušenosti? 
Určitě mi dejte vědět do komentářů.

Krásný den. :)

2 komentáře:

  1. Značku Kiko vůbec neznám :-O
    (Veru, ty ty designy měníš jako ponožky :)))) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se taky nedá sehnat :-)) Jen v cizině nebo objednat z ciziny. :-) Jde o milánskou kosmetiku..
      no a už jsem se ustálila :D pořád jsem hledala něco, v čem se najdu. :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika