Avon - Peach and cotton balm & Nail experts grow potion

Ahoj! :-)
Tak jsem se zase jednou odhodlala koupit něco z Avonu. Nejsem extra velký příznivec této kosmetiky, i když na některé výrobky dopustit nedám (zejména pěny do koupele). Tentokrát jsem sáhla po mnohem menších produktech a to, balzámu s broskví a bavlnou a vyživující kúře na nehty. Používám oba výrobky cca měsíc a jsem z nich stále na vážkách. 


První bych začala s Nail experts grow potion, což má být kůra, která vyživuje nehty a jejich okolí. Je vhodná např. při často se tvořících záděrách, protože vyživuje a obnovuje růst kůžičky v okolí nehtu. Nehty jako takové, by po používání měli být hladší a hlavně pevnější. 

Složení: obsahuje vitamín C, provitamín B5, extrakt z baobabu, akát
Objem: 5 ml
Cena: liší se dle eshopů, ale cca do 100,-

Tato kůra by měla pomoct již během 5 dnů, od začátku používání. Respektive by měl být viditelný rozdíl.
Kůra se aplikuje pomocí polštářkového aplikátoru, který je na můj vkus poměrně veliký (bříška prstů i nehty mám menší), proto mi vadí, že vše lepí tam kde nemá. Tak jako tak, samotná konzistence kůry je hustější a hutnější. Dále poměrně dost lepkavá, barva kůry je čirá. Delší je i doba zasychání - není rychleschnoucí.
Protože se jedná o malé balení, které má pouze 5 ml, je samozřejmé, že nevydrží tak dlouho. Naštěstí cena je nízká, a tomu komu pomůže, určitě nebude líto investovat po krátké době opět do nového balení. 

Závěrem: Používala jsem kůru déle než 5 dní. Mně pomohla pouze v tom, že moje nehty byly pevnější a hladší - což je podle mě tím, že obsahuje vitamíny, které nehty vyživují. Co se týče kůžičky a případných záděr, tak na ty příliš netrpím. Když se ale nějaká objevila, tak mi tato kůra nepomohla.
Takže jsem spokojená tak průměrně. Rozhodně není kůra bez výsledků, i když nesplňuje všechno, co slibuje výrobce.


Protože se jedná o průměrný výrobek, který neurazil, dávám Nail experts 3 pusinky

Jako druhý produkt tu mám balzám s broskví a bavlnou značky Avon Naturals, řekněme k víceúčelovému použití. Tento balzám je všude na internetu doporučován jako produkt na rty. Po přečtení složení jsem ale trochu netradičně došla k tomu, že ho budu používat právě na nehtovou kůžičku, protože jde o hydratační balzám.
Volba to byla dobrá, v kombinaci s Nail experts se totiž objevily první výsledky. 

 Složení: broskev, výtažky z bavlny, vitamíny 
Objem: 15 ml
Cena: do 100,-

Jak jsem již říkala, nepoužívám balzám na rty ale na nehty. Nevím proč, ale na rty si "nenanesu" jen tak něco. Každopádně...na nehty je balzám opravdu dobrý. Konzistence je hutnější a poměrně mastná, nepříliš aromatická. Trvá trochu déle, než se zapracuje a vstřebá do kůže. Krásně kůži hydratuje, vypne a "projasní".  Na dotek není kůžička v okolí nehtu tak "tvrdá".  Řekla bych, že mi pomohl i se záděrami. Viditelné rozdíly jsem zaznamenala až po delším používání cca 10 dnů.
Balení je malé, což mě dost překvapilo. Neuvědomovala jsem si, že 15 ml = téměř nic, ale mám balzám déle než měsíc a stále mám polovinu kelímku plnou. 

Závěrem: Jestli je vhodný jako balzám na rty, nemohu soudit - nezkusila jsem. Na kůžičku v okolí nehtů je však dobrý, a proto do budoucna možná budu uvažovat o tom, že si ho znovu pořídím. 

Protože jde o víceúčelový balzám a jsem s ním spokojená, dávám Peach and cotton 4 pusinky

Pokud máte některá z vás zkušenosti s těmito produkty, určitě mi dejte do komentářů vědět jak jste s nimi spokojené či nespokojené. :-)

1 komentář:

  1. Super zpracovane recenze! Kdyz jsem hledala na netu vic info k te kure, tak nikde jsem nic nemohla najit. Takze diky moc! :-) Urcite vyzkousim..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika