Dermacol - Longlasting lipstick

Krásný den, milé čtenářky.

Rtěnka Dermacol Longlasting lipstick je právě jedním z těch výrobků, které se opravdu povedly. Poměrně dlouhou dobu jsem hledala sytě rudý odstín rtěnky, který by mi padl do oka už na první pohled. S touto rtěnkou od Dermacol to byla jasná výhra. Na výběr je ze 14 odstínů, takže si myslím, že si každá slečna najde ten svůj. 

Odstíny: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14

Cena: 129,-

Drogerie: Rossmann, DM, Teta drogerie



Složení: mám odstín O7, který je sytě rudý a opravdu nádherně pigmentovaný. Rtěnka je krémová, dlouhotrvající a voděodolná, přesně jak píše výrobce. Líbí se mi design obalu, zejména click up výsun rtěnky. Méně kladně u obalu hodnotím lesklý povrch, který se po nějaké době seškrábe, což vypadá nehezky.

Aplikace: stačí nanést jednu vrstvu rovnoměrně na rty, pro delší výdrž je třeba nanést více vrstev, které ještě můžete zafixovat. Po aplikaci budou vaše rty syté, zářivé a lesklé. Rtěnka se neobtiskává, neslívá se do čárek a je voděodolná – nemusíte se bát konzumace jakéhokoliv jídla z obavy, že zanecháte otisk svých rtů.

Odlíčení: stačí setřít vlhčeným kapesníčkem a omýt teplou vodou.


Závěrem: široká škála krásně pigmentovaných odstínů. Příznivá cena a dobrá dostupnost. Praktický a designově pěkný obal. Jednoduchá aplikace. Splní to, co slibuje výrobce. Neslévá se, nelepí a neobtiskává se. Dlouhotrvající a voděodolná. Rozhodně doporučuji vyzkoušet. :)

Krásný den,
V.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika